_saga_
Trådstartare
Av olika oturliga skäl har jag inte kastrerat min nu 10 månaders hankatt, men nu undrar jag om det inte är hög tid! (när allt börjar gå åt rätt håll äntligen.)
Han har alltid varit MYCKET social, han älskar mig över allt annat och är gärna med. Han kunde nästan uppfattas som förföljarmani av mig, låg i mitt knä jämt.
Nu tycker jag dock att han dragit sig undan lite? Han är inte alls lika på, han sover inte längre med mig förutom ibland, han ligger gärna i "sitt" hörn, längst ner i en öppen garderob. Visserligen kommer han fram, och ligger gärna i mitt knä men hoppar självmant ner efter ett tag... och lägger sig där.
Han äter och bajsar och kissar som vanligt.
Han jamar dessutom på kvällarna, annorlunda än innan. Ropar på tjejer?
Är det vad jag tror eller kan det vara nånting annat?
Han har alltid varit MYCKET social, han älskar mig över allt annat och är gärna med. Han kunde nästan uppfattas som förföljarmani av mig, låg i mitt knä jämt.
Nu tycker jag dock att han dragit sig undan lite? Han är inte alls lika på, han sover inte längre med mig förutom ibland, han ligger gärna i "sitt" hörn, längst ner i en öppen garderob. Visserligen kommer han fram, och ligger gärna i mitt knä men hoppar självmant ner efter ett tag... och lägger sig där.
Han äter och bajsar och kissar som vanligt.
Han jamar dessutom på kvällarna, annorlunda än innan. Ropar på tjejer?
Är det vad jag tror eller kan det vara nånting annat?