Min kanin...

Lilljessicah

Trådstartare
..blir 14 år om en månad!!
Hon har hängt med mig i en flytt på 100 mil,från ute till innekanin,överfall av katter,fåglar,hundar.
Hon är en riktig kämpe,och nu bor hon helt lös inomhus och går på låda!
Hon stampar nedanför soffan om hon vill komma upp:bump:
Och hon har högre rang än hunden som hon för övrigt gärna gosar med,nafsar o tvättar på.:p
Var bara tvungen att berätta om mitt lilla under:bow:

Sv: Min kanin...

Vad roligt att din kanin blivit så gammal, måste vara ovanligt.
Min senaste kanin blev bara 6 år.

Vad kul att höra!
Verkar som många kaniner är riktiga personligheter.

Min pojke är 9 i år och jag tycker det är mycket...Han har också högre rang än hundarna - kan knuffa undan dem när de äter och ta ur deras matskålar (inte för att han får det, men det händer om man inte vakar över dem).

Vilken snygging :love: !
Ser ut som om hon intagit en riktig "foto-pose" - tuff brud i lyxförpackning :D !

ååå vilken söt:love:
våran kanin vart 10 år han var sååå söt :love:

Ja hon är verkligen mammas älskling! En hundin ist. för kanin brukar jag säga. Tyvärr har jag märkt första ålderteckena,jag gråter vid tanken på att förlora henne. men än så länge är hon pigg o glad! jag får iaf vara lycklig för dom typ 7 bonusåren vi fått!

hemlig skrev:
Verkar som många kaniner är riktiga personligheter.

Det kan man verkligen säga, älskade verkligen min kanin :love:
Men han somnade in i höstas, har aldrig gråtit så mycket :cry:

Härlig "berättelse" om din kanin, hoppas ni får många till roliga stunder tillsammans :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Ekonomi & Juridik En vän ska ta hand om min häst, hund och två kaniner under 8 dagar. Det som ska göras är mockning, fixa foder och kolla så hästen...
2
Svar
20
· Visningar
2 465
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar