D
Dextrosol
I går när jag kom hem efter julfest på jobb, stod min man med bilen nere på gatan och väntade på mig, (tur att jag stack tidigt) min gamla storpudel på 12,7 år hade blivit dålig o kunde inte stå på benen. Hon bara trillade omkull så jag o min man for i ilfart till djursjukhuset. Väl där fick hon rullas in på vagn/bår, men sköterskan hade redan i bilen konstaterat att det var mycket akut. Hon var rent vit inne i ögonen alltså slemhinnorna. Vet. kom ganska omgående men det fanns inget att göra..........hela buken var full av blod. Jag grät så fruktansvärt, hon var min första hund.....Vet. gav henne en spruta och hon somnade så stilla in med huvudet i mina armar. Min älskade Ida.........
Både jag o dottern fick stanna hemma idag eftersom vi båda var helt slut. Inte kan man sova heller efter en sådan kväll. Allt måste gås igenom gång på gång.
Nu har vi mist 2 hundar på 2 månader + att min bästa väninna gick bort i cancer 2 dgr efter att vår lilla dvärgpinscher dog. Kan det bli värre??? Allt på en gång känns det som.
Tur att vi har Silkyterriern kvar.
Mvh Dextrosol
Både jag o dottern fick stanna hemma idag eftersom vi båda var helt slut. Inte kan man sova heller efter en sådan kväll. Allt måste gås igenom gång på gång.
Nu har vi mist 2 hundar på 2 månader + att min bästa väninna gick bort i cancer 2 dgr efter att vår lilla dvärgpinscher dog. Kan det bli värre??? Allt på en gång känns det som.
Tur att vi har Silkyterriern kvar.
Mvh Dextrosol