Min hund är knäpp!*bildtråd*

sara_18

Trådstartare
Ja har värdens knäppaste hund som e jätte tokig i vattenbaljor, sjön e inte lika kul men hästarnas dricksvatten är super kul, naturigtvis låter vi inte henne bada i hästarnas vatten men så fort man tittar bort så smyger hon dit :D
21995440.jpg

http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_27/21990000-21999999/640x480/21995439.jpg?0
21995439.jpg

21714144.jpg

Fler som har vattenbalje hundar? :D

Sv: Min hund är knäpp!*bildtråd*

haha gud va söt!! Älskar schäfer hundar.. vill skaffa en egen när ja har tid om typ några år x)

Haha! Den har väl inte druckit upp allt vattnet själv hoppas jag! ;)

Jo dom e ju helt underbara, skulle egentligen inte haft hund men när man såg henne som valp då kunde man inte låta bli. :D

Haha ser faktiskt ut som hon gjort de, hehe har ja inte tänkt på tidigare, men nä de har hon inte gjort, bilderna e från olika dagar ;) så hästarna har nog hjälp till eller om vi hält ut de för att hunden smutsat ner de :D

Liknande trådar

Anläggning Vet inte om så många kommer ihåg men för ett tag sedan la jag ut en tråd ang att hyra ett helt stall själv.. jag hade många delade...
2
Svar
23
· Visningar
2 568
Senast: weasel_
·
Körning Jag ska beställa en sele snart, men har sån beslutsångest. Jag vet inte vilken färg jag ska ha. Selen på bilden föreställer Ideals bruna...
Svar
19
· Visningar
1 345
Senast: _L_
·
Foder & Strö Jag å min kille har precis räddat ett sto med föl ur vanvård å stoet ser ut därefter medans bebbe e jätte tjock å go men har inte börjat...
2 3
Svar
41
· Visningar
12 393
Övr. Hund Mina hundar får vara hemma själv dom dagarna jag jobbar. Jag jobbar bara tre timmar på arbetsdag och innan har det gått jätte bra för...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka