min häst snubblar till ibland

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare annan2133
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 878
A

annan2133

så det jag undrar är om det här med överrullningsskor, om det kanske skulle kunna vara ett förslag? :crazy:
Jag är nämligen inte så insatt i skor, har endast använt vanliga skor. Men fick ett förslag på att jag skulle testa överrullningsskor istället. Så jag undrar om någon vet vad som kan vara bra, eller inte bra. :)

Ska även prata med min hovslagare men tänkte att någon här kanske har något bra att säga också! :)

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 294
Senast: skiesabove
·
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
328
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
520
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 069

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka