M
Millan_gulligast
hej,jag har en häst som heter millan och när hon kom till mej var hon en problem ponny och rida,men nu är hon okej.För ca6 månader sedan var jag duktig på o hoppa och inte alls rädd(inget skryt för den som tror de!)hon hoppade allting och vägrade inte en gång,första gången jag tävlade med henne så gick de jätte bra,hon hade aldrig hoppa på de stället förut hoppad nya hinder m.m...hoppade hemma i galopp 60-70 cm och de gick jätte bra!!!VA ALLDRIG rädd,men bara för 1-2 månader sedan flög jag av och vart jätte rädd,och hon har bivigt jätte pigg på sista tiden.så nu är jag rädd hela tiden och hon har börjat vägra massor!vågar inte hoppa mkt lengr men de går väl frammot..men va kan detta bero på??fram tills jag började ta lektioner vägrade hon allddrig!Hjälp mej blir snart galen på detta!!!den ridläraren jag hade innan va ochså jätte dum och jobbig!
snälla svara om du har minsta lilla ide eller stora hhade kommit så långt och så helt plötsligt går de inte!
/becca
snälla svara om du har minsta lilla ide eller stora hhade kommit så långt och så helt plötsligt går de inte!
/becca