Min häst biter sönder sina lindor på natten...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Frippac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 416
Sv: Min häst biter sönder sina lindor på natten...

ja, man kanske skulle prova en sån där om det verkligen inte fungerar... men jag undrar om det är värt det.

Alla:

Att spruta på ättiksprit var ingen höjdare heller tyvärr.. det dunstar väl efter ett tag när det är sprit i? (Var det nån i stallet som sa).

Han får väl helt enkelt vara utan. Kan tänka mig att effekten är marginell egentligen ändå, eller vad tror ni?

// Frippac :)

Sv: Min häst biter sönder sina lindor på natten...

fyspray (för hundar o katter) har funkat ganska bra för mig (eller snarare för mig med min nuv. häst), inte alltid men det kan ju vara värt ett test. han har börjat bita på lindor etc om han stått inne med dom längre än vanligt och inte haft tillräckligt att tugga på (grovfoder).

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 233
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag måste bara få råd om detta hur ni skulle göra. Jag har ett litet stall hemma som har 3 boxar.Jag har själv 2 hästar och min... 2
Svar
24
· Visningar
5 172
Senast: Marlin
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 227
Senast: exotic
·
Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg... 2
Svar
26
· Visningar
6 204
Senast: Maqurell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31