min hast ater allt....

M

marbella ryttare

min kara palla ater allt ...och da menar jag allt tom span ..hon star pa det ...man skulle kunna tro att hon inte far nagon mat...:crazy: nagon som har samma problem??

Sv: min hast ater allt....

Hur mycket grovfoder får hästen?
Har den någon brist som gör att den känner att den "behöver" äta spånet?
Hur mycket står hästen ute?
Trivs den med sina boxgrannar?

Sv: min hast ater allt....

Min häst tar gärna och äter lite spån och torv om jag kägger in nytt, begriper inte varför, troligen gott/annorlunda? Han får 12 kg ganska torrt hösilage, så grovfoderbrist borde det inte vara. Han har en massa grenar i hagen som han äter lite grand på, men de är inte så poppis som jag tycker de borde vara, barken borde vara godare än spån?

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 158
Senast: Huggorm
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 178
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Jag rakade titta pa Engelsons hundforar klader nar nagon har pa Buke namnde den jackan. Nu ar jag nog lite kar. Jag vill ha en lila...
Svar
6
· Visningar
809
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 159
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut