Min Hälsa just nu.

annie_cool

Trådstartare
Hej borde kanske berätta lite om min hälsa som den är nu. Jag är inte alls lika trött som förut och mår bättre dock kan jag få mina gråtattacker vilket inte så kul i längden då de kan komma helt utan förvarning och man vet inte när. Men jag brukar ofta säga i god till om jag får det. Min Medicin funkar som den ska jag har haft den i snart 5 år..Jag ska ju flytta till en större lägenhet .

Ps det har snart gått 6 år sedan min pappa dog tiden går fort.

Vad tycker låter det bra?

Det låter bra att du inte är lika trött längre och mår bättre än förut iallafall. Hoppas det går fint med flytten! Lycka till. :)

Tack så mycket.

Jag har haft det tufft förra året så dog om jag räknar rätt 5 stycken inom vänkretsten vilket var jobbigt . men det är bättre.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 064
Senast: Sassy
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 173
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 321
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama