Min hälsa just nu.

annie_cool

Trådstartare
Hej många vet här vad som har hänt under mitt liv.Jag mår just nu bra men vist kan de komma svakor där jag mår som värst men jag minns tiden när pappa dog när jag bara låg i min vägrade att prata gå ut samt att äta i sex veckor låg jag. var totalt inget var kul alls jag var i självmordstankar då.

Nu är läget stabilt har ju en egen lägenhet. Har folk som stötar mig .
Jag vill ha bra kommentar

Sv: Min hälsa just nu.

Vad skönt att du mår bättre och att det känns stabilt trots att du har haft det så jobbigt! Det är starkt av dig, och jag tror det är jättenyttigt för dig att kunna tänka tillbaka såhär och reflektera över vad som hänt och hur du har hanterat det.

Jag tycker att du ska spara det du skrev här och kanske skriva ner några fler ord för dig själv om att det trots allt känns stabilt och ganska bra nu. Då har du något positivt att ta fram nästa gång du känner att du är på väg ner i en svacka, och kan kanske undvika att må så dåligt genom att bevisa för dig själv att det faktiskt går, att du kan må bra igen och leva ett stabilt liv trots allt som hänt dig.

Det blev lite flummigt det där, men jag hoppas du förstår hur jag menar. Kram på dig!

Tack jag hat pratat med minst 3 psykologer och två kuratorom detta. Plus att jag äter medicin mot nedstämdhet. Den hjälper mycket.

Jamen vad skönt, då har du stöd från andra håll också! Tänk så bra det kan bli det här, och tänk så skönt att kunna känna sig lite glad och positiv! :)

Tack jo jag har många bra vänner som har hjälp och stödat mig under denna tid.. Vist jag saknar pappa det gör jag.

Vad skönt att höra hur det har vänt för dig, och att du har ett bra nätverk av hjälp omkring dig! :)

Tack så mycket men har en liten oro inom mig. Ni vet säkert om att jag har blivit sexuellt utnyttjad av en man i 50-60 års ålden.Har sätt honom några gånger men han har ej varit på mig ännu. Han har besöksförbud.

Liknande trådar

Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 773
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 548
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 104
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar