Min första egna lägenhet! *bilder*

Sv: Min första egna lägenhet! *bilder*

Vilken fin och mysig lägenhet! :)
Måste bara ställa en kanske helt sjuk fråga, men är det en cannabisplanta som du har i hörnet där på första bilden? Haha ; ]
Säkert jag som ser helt galet, men...

Haha jag vet faktiskt inte vad den heter, men det är ingen cannabisplanta iaf, fick den av min mamma som är florist.

Ser fint å hemtrevligt.

Blir väldigt avundsjuk på köket, det såg riktigt underbarrt ut :)

Jaa det är superfräscht! Och bäst av allt är ju diskmaskinen :D

Haha jaa jag lovar att säga till när jag flyttar ;) Dock ligger ju denna underbaring i en helt död stad i hälsingland såå..

Jaa det är superfräscht! Och bäst av allt är ju diskmaskinen :D

Jag är avis på alla som har diskmaskin :p
Vår lägenhet är inte utrustad med en sådan och vi kan inte heller ha någon. Slit den med hälsa :D

Fin lägenheten i övrigt! :)

Hjälp så fint, gud du skulle ha sett min första lägenhet, bara loppisfynd, flyttkartonger med duk på som soffbord etc :D

Köper alla som flyttar hemifrån nu för tiden helt nytt bohag?

(Oj vad gammal jag lät nu och nej då jag är inte avundsjuk :rofl:)

Men jag har inte köpt en möbel ny! :p Allt är blocketköp eller loppisfynd. Tv-bänken, soffbordet, soffan och fåtöljen köpte jag för 1100 kr på blocket. Köksbordet och stolarna kostade 100 kr på loppis och sen har jag målat det vitt. Har också en byrå i hallen som jag hittade på loppis för 75 kr, som jag målat vit och bytt knoppar på. Och i helgen ska jag få ett skrivbord av pappa som han renoverat och målat vitt. Inte ens tvn har jag köpt, den fick jag av mor min ;)

Dyrt? Nej :D

Måste dock köpa några hyllor och kanske ett vitrinskåp.

Helt underbart är det!

Nämnde jag att jag har tvättmaskin och torktumlare i badrummet också ;)

Men jag har inte köpt en möbel ny! :p Allt är blocketköp eller loppisfynd. Tv-bänken, soffbordet, soffan och fåtöljen köpte jag för 1100 kr på blocket. Köksbordet och stolarna kostade 100 kr på loppis och sen har jag målat det vitt. Har också en byrå i hallen som jag hittade på loppis för 75 kr, som jag målat vit och bytt knoppar på. Och i helgen ska jag få ett skrivbord av pappa som han renoverat och målat vitt. Inte ens tvn har jag köpt, den fick jag av mor min ;)

Dyrt? Nej :D

Måste dock köpa några hyllor och kanske ett vitrinskåp.
Oj, vad duktig du är. Jättefint är det i alla fall.

Det är rätta taker det!
Det ser väldigt fint ut, du har fått ihop det bra! Loppisfynd-stuket kräver lite mer känsla än att bara gå in på Mio och peka på ett färdigt möblemang.

Fast nu måste jag ju tillägga att inte är nåt fel att handla stora möblemang på Mio och bla bla bla, fast den här metoden ligger lite mer i tiden om man tänker på återvinning, miljö, konsumism och resursslöseri :bow:

Vad fint du har fått till det. Ljust o fräscht. Njut medans du kan av den snart får du man o barn och vips var det inte lika fint längre;)

Men sakta i backarna nu! En sak i taget :p
Men se det positiva: tiden går så fort! Det dröjer inte länge tills barnen lämnar boet och skaffar sitt första egna hem! :idea:
Då kan du få det så där ordnat och fint som du har det nu, igen! :banana:

:p

Eller så skaffar jag katt istället och har det städat och fint resten av livet :idea:

Eller så skaffar jag katt istället och har det städat och fint resten av livet :idea:

Själv har jag precis klarat av den dagliga dammsugningen av kattsand och katthår, samt plockat upp blomman som av någon mystisk anledning låg på golvet istället för att stå i fönstret. ;):D

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 641
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: cassiopeja
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 862
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar