min ettåring bär sig skumt år

Sv: min ettåring bär sig skumt år

Jag kom på en till sak. Strömmen till hagen (om ni nu har elström). Det kan inte vara så att den går under vägen där eller om den kan "läcka" ut från staketet på något sätt.

För många år sedan hade jag en ledning under en väg där isoleringen blev skadad. Några hästar (dock inte alla) betedde sig lite lustigt. Förstod aldrig varför förren jag gick där barfota på sommaren. Det gjorde inte ont men det kändes väldigt konstigt. Dessutom kände jag det bara om det hade regnat. Det åtgärdades omedelbart men det tog lång tid innan de hästar som reagerat gick normalt där.

Såg nu att någon redan nämt ström.

Mvh

Tora

Sv: min ettåring bär sig skumt år

lånar en knapp och svarar till alla, tack för tipps ni kommer med.
Jo det ser lite lustigt ut, men samtidigt så ser hon själv inte speciellt glad ut där hon ramlar in i häcken.Idag när haf stoid där med videon i högsta hugg så gjorde hon inte det så klart!
tror inte att det ligger el där...inte i närheten av staketet eller el från elskåpet och in i huset.
Skulle kunna vara hovöm, hon är kansle extra känslig. Jag inväntar svar från proven och studerar henne under tiden!:)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 579
Senast: Freazer
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 781
Senast: AbCdE
·
Hästvård Känner att jag behöver skriva av mig… Jag köpte (räddade) ett varmblod i somras, 6 år gammal, nätt och fin, med super bra lynne, trots...
Svar
17
· Visningar
4 072
Senast: Lavinia
·
Hästvård Imorgon ska jag ringa Husaby för utredning. Igår fick distriktarn komma ut akut. Min häst fick ngt anfall. Förra helgen trampade hon...
2
Svar
26
· Visningar
5 511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka