K
Kimz0r
Jag har noterat, och senaste ridpasset var det verkligen påtagligt, att min högerskänkel verkar leva sitt eget liv. Den vänstra håller sig där jag placerar den, är still, känns stadig och pålitlig och behåller rätt position hela ridpasset. Den högra känns "lös", tycks vilja fladdra iväg, högerfoten är (tycker jag) mer utåtvinklad än vänsterfoten, trots att jag "vrider om" hela benet inåt. Jag vet inte om det syns, men jag tycker mig se - särskilt när jag rider mot en ridhusspegel - att högerskänkeln är ostadig och att tårna pekar utåt. Det ser faktiskt ganska löjligt ut och jag är missnöjd.
Såvitt jag kan se (avsutten) är mina ben lika långa och min benställning normal.
Fix idé, synvilla, en tillfällighet orsakad av externa faktorer (sadel, stigläder, ridskor etc.), eller är det någon som upplevt samma?
Såvitt jag kan se (avsutten) är mina ben lika långa och min benställning normal.
Fix idé, synvilla, en tillfällighet orsakad av externa faktorer (sadel, stigläder, ridskor etc.), eller är det någon som upplevt samma?