Min drömkanin...

Sv: Min drömkanin...

Vilken fin ;D Helt underbart söt =) Fick själv hem två dvärgvädurar igår. :D Men en ljusbrun och en stålgrå :D

//Diana

som en stor hermelin då. Jag vill ha en belgisk jätte nån gång i livet, tänk att få besök när man har en sån hemma i hallen liksom :love: de är ju så fräna

Å vad kul! vi har en sån på skolan och han var helaggro förut, typ gjorde utfall om man tog matskålen och så men nu är han helt underbar. Kommer fram till boxdörren och vill bli klappad på huvudet :) fast alla tror att han är en hare :p

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 960
Senast: cewe
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 877
Senast: Asko
·
  • Låst
Tjatter Långt tillbaka i tiden, för många hundra år sedan, vandrade Tengel den onde ut i ödemarken för att sälja sin själ till satan. Han blev...
47 48 49
Svar
961
· Visningar
44 313
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar