Min dotter var en hårsmån från döden...

Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

det var en bra ide,men kanske inte många som har den möjligheten.
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Usch fy vilken mardröm! Vilken ofantlig tur hon ändå hade. Lilla pluttan.

Så fin där hon sitter i sin nya fina vagn.:love:
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Lilla Alma! Som är så bedårande söt! Var det kanske det som gjorde att hon klarade sig så bra?

:D Ja vem vet...!

Sådana här hemska olyckor kan ju hända så lätt...! Man hinner inte ens förstå hur det går till innan man sitter där i ambulansen som går i 150 med sirener och blåljus... Precis som ngn sa förut, så barnsäkrar man i princip överallt, men så händer olyckan ngnstans där man aldrig kunnat ana. Men det var verkligen tur att det gick bra! Vad skulle vi göra utan våran lilla solstråle!?!

Nu efteråt så är hon väldigt osäker och gnällig, hon vill helst bli buren eller åtminstone vara riktigt nära. Ramlar ngt så det blir en smäll blir hon ledsen mm. Inte så konstigt dock, det var ju en enorm chock och en riktigt otäck händelse för henne!
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Förstår precis hur du kände dig. Jag satt med Tobias i famnen i ambulanshelikoptern efter en hästspark i pannan som fick honom att flyga ngr m o landa på en sten. Det var långa 5 min in till akuten den gången och tankarna hann flyga runt mkt i huvudet på en. I efterhand så har jag förstått att det nog var jobbigast för min man som fick stanna kvar på backen med de andra 3 barnen. Han som inte fick veta ngt som trodde att det var sista gången han såg Tobias. Vi får vara tacksamma att våra barn har haft sina skyddsänglar med sig så vi fått med dem hem igen:love::bow:
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Usch vad otäckt!!! :crazy: Vilken panik och vilken fruktansvärd händelse!! Och vilken enorm tur hon hade!! Hon (ni) har en skyddsängel, den saken är säker!!

Krama Alma från mig och Max (min 16 månaders)
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

fy vad otäckt...

tur att det gick bra jätte fin vagn:)
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Läskigt! Drömmer du mardrömmar nu? En sån händelse kanske är svårare att glömma för föräldrarna än barnet...
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Jag blir helt tårögd av att läsa ditt inlägg. Din dotter har verkligen någon som vakar över henne! :love: :bow:

Fin vagn! :D
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Gud vad läskigt. Tur att det gick såpass bra. Hon måste ha haft en skyddsängel med sig.

Vad söt hon var i sin nya fina vagn :love:
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Fy så hemskt! Blev alldeles kall när jag läste. Fantastiskt att allt gick bra! Stor kram från både mig och mini-cocos.
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

nämen vilken liten solstråle :love:
vilken otrolig tur hon hade...verkligen änglavakt! jag tror jag vet vem ängeln är faktiskt men det är en annan story:)
så glad att det gick bra :bow::bow:
 
Senast ändrad:
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Var rädd om den ängeln din dotter har vid sin sida :love::love:

Sambon fick skrämselhicka när jag läste vad du skrev, och pustade ut när jag sa att det trots allt gick bra.

På tal om vagnen, vi har en likadan till Max fast den som är svart och turkos/blå liknande.

Kram på er hela familjen :love:
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Åh, så hemskt o tro mej jag förstår känslan precis...:crazy:

Min yngsta dotter fick en hästspark när hon var 3,5 år. Hon hade gått upp till hästarna i sommarhagen när jag var i stallet en snabbis.
Vad som hände där vet vi inte exakt, men hon kom gråtandes med andningssvårigheter ned mot stallet... :cry:

Det blev ambulansfärd även för oss, och 10 dagar på sjukhus.
Mjälten sprack sånär.. och vistelsen på sjukhuset var mest för att hjälpen skulle finnas nära om den sprack.

En riktig pärs och jag är en total hönsmamma när det gäller hästar o barn, var även noga förr, men nu är jag förmodligen alldeles för överbeskyddande.

Vilken tur ändå att vi har våra barn kvar trots allt! :love::love:
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Jag satt med Tobias i famnen i ambulanshelikoptern efter en hästspark i pannan som fick honom att flyga ngr m o landa på en sten.
:eek::eek::eek:
Hur illa hade det kunnat gått då??? Jag fick en spark på utsidan låret i augusti 2003 (glömmer det aldrig) och jag har fortfarande kvar en muskelkaka som heter duga.
Men rakt i pannan.....hua, vågar inte ens tänka på hur jag hade mått om jag hade fått samma spark i skallen. :crazy:
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

:eek::eek::eek:
Hur illa hade det kunnat gått då??? Jag fick en spark på utsidan låret i augusti 2003 (glömmer det aldrig) och jag har fortfarande kvar en muskelkaka som heter duga.
Men rakt i pannan.....hua, vågar inte ens tänka på hur jag hade mått om jag hade fått samma spark i skallen. :crazy:

Illasinnande rykten på ön säjer att det är därför han inte pratar så bra:mad: och att jag har sagt att barn ska lära sig:mad: Han är inte det misnta rädd för hästar idag och har tack o lov inte fått några men alls från detta bortsett från ett litet ärr i pannan. Talet har andra anlednigar än smällen. MEN visst det hade kunnat sluta med förlamning och hjärnskador men det gör så ont att tänka tanken så det undviker jag att tänka på.
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Vilken tur hon hade!!
Kunde verkligen gått illa....! :(

Men nu lyser hon som en liten sol
och vagnen gör inte att hon lyser
mindre direkt! :D
 
Sv: Min dotter var en hårsmån från döden...

Fy vilken otäck olycka!
Underbart att det gick så bra.

Men jag tycker vagnen är ganska diskret, den är ju till största delen inte rosa :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp