Kalaspinglan
Trådstartare
Jag har nog fått världens bästa BM. När jag vid något tillfälle ringt och frågat om konstiga "världsliga och helt normala saker" har hon varit så förstående och inte suckat över att samma fråga kommer från ytterligare en person. På inskrivningen så tog hon mina ätstörningar på allvar och håller koll på mig på ett bra och avslappnat sätt, förra veckan tog hon mina migränbesvär på allvar och gav mig genast en tid till läkaren efter att proverna inte visat någon direkt förklaring.
Idag när jag skulle ringa och avboka tiden (eftersom min huvudvärk gett med sig en pytteaning, och jag misstänker att allt beror på min tidigare whiplash) så ville hon inte att jag skulle göra det, utan sa åt mig att sluta vara så rädd för att ta plats eller be om hjälp.
Hon är så söt, och jag sa det till henne också idag. Hon är så mån om att jag ska känna mig bra. Hon frågade mig om hur jag trivs på jobbet, om jag behöver vara sjukskriven, hur jag känner kring graviditeten.
Ååå vad jag är tacksam!
Idag när jag skulle ringa och avboka tiden (eftersom min huvudvärk gett med sig en pytteaning, och jag misstänker att allt beror på min tidigare whiplash) så ville hon inte att jag skulle göra det, utan sa åt mig att sluta vara så rädd för att ta plats eller be om hjälp.
Hon är så söt, och jag sa det till henne också idag. Hon är så mån om att jag ska känna mig bra. Hon frågade mig om hur jag trivs på jobbet, om jag behöver vara sjukskriven, hur jag känner kring graviditeten.
Ååå vad jag är tacksam!