Min älskade kisse

I

Izamoon

Nu har min älskade kisse vart borta sen i feberuari och dom senaste veckorna har ingen sett skymmten av honom han är borta. Men vi ska åka och kolla ikväll om det är han som är upphittad i Frövi , jag hoppas verkligen det för jag vill verkligen ha hem min bebis igen.:(

Sv: Min älskade kisse

Izamoon skrev:
Nu har min älskade kisse vart borta sen i feberuari och dom senaste veckorna har ingen sett skymmten av honom han är borta. Men vi ska åka och kolla ikväll om det är han som är upphittad i Frövi , jag hoppas verkligen det för jag vill verkligen ha hem min bebis igen.:(
jag vet precis hur du känner dej. lille sirius black som är son till min bella har vart försvunnen sen oktober 2005. saknar han varje dag. jag hoppas att det är din katt!

Hoppas att ni hittar honom/han kommer hem självmant.

Förstår hur du känner dig, för några år sedan snodde dom våran katt (å göde upp henne vilket iåförsig var lite trevligt, vi har aldrig någonsin lyckats göda upp en katt, utan våra har alltid varit smäckra). Hon kom hem efter 3 månader antagligen så hade hon lyckats rymma därifrån. Men nu är hon hemma å kry å är fortfarande i väldigt bra hull.

moonlightgarden skrev:
Hoppas att ni hittar honom/han kommer hem självmant.

Förstår hur du känner dig, för några år sedan snodde dom våran katt (å göde upp henne vilket iåförsig var lite trevligt, vi har aldrig någonsin lyckats göda upp en katt, utan våra har alltid varit smäckra). Hon kom hem efter 3 månader antagligen så hade hon lyckats rymma därifrån. Men nu är hon hemma å kry å är fortfarande i väldigt bra hull.
har varit med om stulna katter med både bella och sirius. i bellas fall behandlades hion bra, men sirius höll på att dö

Usch då, vad tråkigt.

Så att sno katter är alltså vanligare än man tror. Vad är det för ras på din? Våran är en vanlig bondkatt.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 156
Senast: Googlarn
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama