Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är min nya lilla flicka så söt o tränset passade henne oxå va så nervös över att det skulle va för stort men icke satt som en smäck visst e hon söt =)
Det där tränset är såå jäklans snyggt alltså Passar jättebra på hästen, Som också var jättefin Gulliga små prickar i bläsen!
Kommenterade det i tränstråden oxå
turbo_85 och jojimbo: Det är ett ihopplock ifrån hubertus, tyvärr har nosgrimman utgått men dom har gjort en kopia i ett sämre läder men vet inte ifall den är lika bred.
MUMMS!! passar Riktigt riktigt bra !! ojojoj vad jag längtar efter storhäst nu, ponnyn jag har skulle inte riktigt passa i så breda nosgrimmor.. Du lär ju få låsa in tränset ordentligt nånstans, annars lär det vara borta snart!!
Centaur: Tack
I en butik här på orten är inte säker på reglerna här så jag vet inte ifall jag får skriva namnet på butiken eller inte
Det va den sista dom hade, den har hängt där ett tag men den har varit så dyr så jag har dregglat över den länge men när jag hörde att dom utgått så slängde jag mig på den direkt
Nej den är inte rundsydd men tänkte lämna in den och originalnosgrimman som tillhör tränset till en sadelmakare så att han får byta remmarna så den blir rundsydd det borde ju gå.
Ohh shisses!! Vad är det för märke sa du?? Vad kostade den?
fijja: Det finns faktisk en användningsområde för remmen, däför man använder den (tex stabilisera bettet, för att hästen trivs bättre med den än utan osv. Använder sj)
Jo det vet jag. Men allt för många verkar använda den utan tanke. Bara för att den finns där. Oftast gapar hästar av en aledning. Men det är en annan disskussion i en annan tråd.
Hubertus men den har tyvärr utgått men dom har gjort en kopia av sämre läder nu men vet inte ifall den är lika bred.
Den kostade 700 kr men riktigt bra läder.
Cashmir: Tack! ja jag vet brukar alltid stoppa in snokremmen i den lilla remmen som håller fast snokremmen då syns det inte men har bara haft hästen i en vecka så det har inte varit prioritet ett att köpa en ny
Jag, tillskillnad från de flesta andra, tycker däremot att nosgrimman sitter liiite för högt. Jag hade velat ha ner den ngn centimeter. Ser så roligt ut när den nästan sitter på mitten av huvudet.
Hästmänniskan
Ingen riktigt bra titel, men va sjutton.
Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.