Min 5 cm nosgrimma passade nya hästen =)

korneva

Trådstartare
Här är min nya lilla flicka så söt:love: o tränset passade henne oxå va så nervös över att det skulle va för stort men icke:banana: satt som en smäck:banana: visst e hon söt =)
IMG_2514.jpg

IMG_2513.jpg

IMG_2510.jpg

IMG_2517.jpg

Sv: Min 5 cm nosgrimma passade nya hästen =)

Det där tränset är såå jäklans snyggt alltså :love: Passar jättebra på hästen, Som också var jättefin :p Gulliga små prickar i bläsen!
Kommenterade det i tränstråden oxå ;) :bow:

OMG vilket snyggt träns! Vad är det för märke? Har för mej att jag sett ett sådant förut men kommer inte ihåg vart...

Gud så fin häst! Jättesöt. Och jag som inte brukar gilla sådär jättetjocka nosgrimmor, tom jag älskade det där.

Jättesöt häst, men jag tycker att det var lite väääl brett, men å andra sidanh är jag en sucker för smala remmar...

Tack igen :) ja visst är dom söta dom små prickarna;)

Mtv: Tack så jättemkt:) hon är verkligen jättesöt:love::love:

turbo_85 och jojimbo: Det är ett ihopplock ifrån hubertus, tyvärr har nosgrimman utgått men dom har gjort en kopia i ett sämre läder men vet inte ifall den är lika bred.

Skitsnygg!! Men varför har alla snokrem på sina fina breda nosgrimmor. är ju mycket snyggare utan!!!

Tack =) tur att smaken är som baken :p det ska va brett:love:

MUMMS!! :love::love: passar Riktigt riktigt bra !! ojojoj vad jag längtar efter storhäst nu, ponnyn jag har skulle inte riktigt passa i så breda nosgrimmor.. :angel: Du lär ju få låsa in tränset ordentligt nånstans, annars lär det vara borta snart!!

aah det var skitsnyggt!!!!!! :d :love:
vart har du köpt nosgrimman?

den är inte rundsydd eller? ser inte ut så.

Tack:love: Ja jag får nog göra det:)

Centaur: Tack :love:
I en butik här på orten är inte säker på reglerna här så jag vet inte ifall jag får skriva namnet på butiken eller inte:confused:
Det va den sista dom hade, den har hängt där ett tag men den har varit så dyr så jag har dregglat över den länge men när jag hörde att dom utgått så slängde jag mig på den direkt:D
Nej den är inte rundsydd men tänkte lämna in den och originalnosgrimman som tillhör tränset till en sadelmakare så att han får byta remmarna så den blir rundsydd:idea: det borde ju gå.

Ohh shisses!! :love: :love: :love: Vad är det för märke sa du?? Vad kostade den?

fijja: Det finns faktisk en användningsområde för remmen, däför man använder den ;) (tex stabilisera bettet, för att hästen trivs bättre med den än utan osv. Använder sj)

Jo det vet jag. Men allt för många verkar använda den utan tanke. Bara för att den finns där. Oftast gapar hästar av en aledning. Men det är en annan disskussion i en annan tråd.

Köp en kortare snokrem, det ser ju gräsligt ut när den hänger sådär:p

Annars kan jag bara säga WOW:eek: Ett av de finaste träns jag sett!:love:

Hubertus:love: men den har tyvärr utgått men dom har gjort en kopia av sämre läder nu men vet inte ifall den är lika bred.
Den kostade 700 kr men riktigt bra läder.

Cashmir: Tack!:love: ja jag vet:p:D brukar alltid stoppa in snokremmen i den lilla remmen som håller fast snokremmen då syns det inte;) men har bara haft hästen i en vecka så det har inte varit prioritet ett att köpa en ny;)

Jättefint! :love:

Jag, tillskillnad från de flesta andra, tycker däremot att nosgrimman sitter liiite för högt. Jag hade velat ha ner den ngn centimeter. Ser så roligt ut när den nästan sitter på mitten av huvudet.

Otroligt söt häst!

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 346
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 673
Senast: Kjerulfia
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Hanna2021
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka