K

Kolsyrad

Var ute på prommis i höstvädret med Mimmsan, hon är en åtta år gammal golden tik. Som oftast är lugnet själv.



Bilderna är klickbara.

Fler bilder hära
 
Sv: Mimmi :)

tackar :)

Vill ha tips på hur man kan få bra fotografier av hundar. Tyckte höstlöven passade hennes färg så bra.


Mamma fyller 40 så tänkte skriva ut på a4 några av bilderna. typ fyra stycken :)
 
Sv: Mimmi :)

Å... vilken fin goldentjej! Jag hade också en Mimmi - mormor och mormorsmor till de hundar jag har nu (ska försöka få in ett foto på några av dem!)
alla_tre_2005.jpg

Spurten 6 år, Gimmie & Boogie 1 år på fotot
PS! Du behöver nog inga råd när det gäller att fota hundar, du gör ju ett kanonjobb redan nu:)
 
Sv: Mimmi :)

Åhh det är ju samma färgtyp som mimmi!

fin bild med :)

Vi köpte mimmi när hon var fyra från umeå.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 184
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 188
Senast: Vovve
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp