Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klassisk migrän börjar ofta vid skolstarten. Jag fick migrän i första klass, men fick diagnosen först ett par år senare. Jobbigt. Det har blivit bättre nu på senaste, men så hade jag ju också upp till femton anfall i månaden. Nu har jag kanske bara fem eller sex. Skaffa ordentlig medicin, det finns massvis av alternativ.Min dotter har ofta problem med migrän. Hon har varit hos läkare och enligt läkaren kan migrän komma när barnen kommer in i puberteten. Hur vanligt är det egentligen? Kan det bli bättre med tiden eller kommer hon ha migrän resten av livet? Hon är bara 12 år.
Finns nässpray som verkar snabbare än tabletter ex.vis Zomig.Jag har ofta fått hämta henne i skolan. Hon har tabletter, men hon hinner inte få effekt av dem innan hon kräks.
Nässpray eller injektion! Sen finns det medicin mot illamående i form av stolpiller. Superbra!Jag har ofta fått hämta henne i skolan. Hon har tabletter, men hon hinner inte få effekt av dem innan hon kräks.