Microsoft Office

B

Blicken

Microsoft Office Student och lärarutgåva 2003 som Siba har för 1390:- kan man köpa den även om man inte studerar, hur kollar dom det??
Är ju mycket billigare, ska ha det på hemdatorn.
/L
 
Sv: Microsoft Office

Du måste visa kursintyg (eller annat bevis på att du studerar) för att få köpa student- och lärarutgåvan.
 
Sv: Microsoft Office

Ett tips: Studerande barn räknas med, dvs du som förälder kan köpa "till" ditt barn.
 
Sv: Microsoft Office

Det stämmer, men jag tror fortfarande att det krävs en underskrift från skolan för grundskolebarn/-ungdomar.
 
Sv: Microsoft Office

Jag vet inte hur man går tillväga med just den biten men jag körde på mitt CSN-kort nummer (pluggade förut). Kanske ska kolla med butiken hur du gör?
 

Liknande trådar

Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
670
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 785
IT & mobiler Jag har haft en studentlicens på Microsoft Office och den går ut nu inom kort. Sitter och kikar på alternativ för förlängning, för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 431
Senast: Motacilla
·
Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
14 812
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp