Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej! Först och främst vill jag köpa ett nytt träns haha och jag har funderat lite på dyon eller micklem. Jag vill ha ett träns som inte ger så mycket tryck Men hur tycker du att PS of Sweden funkar? Tycker Du att din häst blir mer avslappnad på det eller hur tycker du att det inverkar positivt?Jag har provat både micklem och PS High Jump på min häst. Micklem gav samma effekt som ett "vanligt" träns, medan PStränset var jättestor positiv skillnad. Jag tyckte micklem satt väldigt tajt bakom öronen,nästan mer än ett vanligt träns. Min häst har världens största öron så det var viktigt för mig att tränset inte tryckte där.
Av vilken anledning vill du ha ett Micklem?
Okej det läger ju bra tack för svaretJag har ett till min cponny. Det är en känslig fröken och jag är inte övertygad om att hon ääälskar sitt micklem, men hon är betydligt mer tillfreds med det än dom andra vanliga tränsen jag har. Mycket bättre (jämnare?) kvalitet på lädret än PS kan jag konstatera efter att ha klämt på PS under GHS.
Okej! Först och främst vill jag köpa ett nytt träns haha och jag har funderat lite på dyon eller micklem. Jag vill ha ett träns som inte ger så mycket tryck Men hur tycker du att PS of Sweden funkar? Tycker Du att din häst blir mer avslappnad på det eller hur tycker du att det inverkar positivt?