Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kikat där och dyraste jag sett är dryga tusenlappen. Men då har det varit för gubbar med hållaren kvar och bättre skick, min har ju en krosskada på armenDe brukar gå för en bra slant åå Tradera. Vill minnas att det var några tusen.
Haha indeed! Det här är också en sån där grej jag räddat från morsan när hon skulle slänga den@gul_zebra: Lätt OT men spännande förrådsrensning du verkar ha Utbudet är rätt blandat
Yes! Det var planerna för den här också, farsgubben är gammal lastbilschaffis. Men de kom aldrig så långt i projektetkommer ihåg när det var poppis bland åkardrängar att ha en sådan , med inbyggd belysning på lastbilarna...
Ja jag förstår då rakt inte hur man kan lägga tusenlappar på michelingubbar, men då har jag ändå haft den ute i förrådet utan något intresse för den Av det jag sett kan jag nog kanske sälja för typ 2-300 spänn gissar jag men det vete fasen om jag gissar rätt?Jag höll kom för några år sen och då såldes de dyrare än så, kändes för mycket pengar för en sån - även om jag ännu drömmer om att äga en sån :O