Michelingubbe

gul_zebra

Trådstartare
Kör en till värderingsfråga ;) Har en stor michelingubbe, vad tror buke att man kan få för den månne? Utan fäste, krosskada på en arm.

michelin.png

michelin2.png

De brukar gå för en bra slant åå Tradera. Vill minnas att det var några tusen.
Har kikat där och dyraste jag sett är dryga tusenlappen. Men då har det varit för gubbar med hållaren kvar och bättre skick, min har ju en krosskada på armen :)

@gul_zebra: Lätt OT men spännande förrådsrensning du verkar ha :D Utbudet är rätt blandat :rofl:
Haha indeed! Det här är också en sån där grej jag räddat från morsan när hon skulle slänga den :D

kommer ihåg när det var poppis bland åkardrängar att ha en sådan , med inbyggd belysning på lastbilarna...
Yes! Det var planerna för den här också, farsgubben är gammal lastbilschaffis. Men de kom aldrig så långt i projektet :)

Jag höll kom för några år sen och då såldes de dyrare än så, kändes för mycket pengar för en sån - även om jag ännu drömmer om att äga en sån :O

Jag höll kom för några år sen och då såldes de dyrare än så, kändes för mycket pengar för en sån - även om jag ännu drömmer om att äga en sån :O
Ja jag förstår då rakt inte hur man kan lägga tusenlappar på michelingubbar, men då har jag ändå haft den ute i förrådet utan något intresse för den :p Av det jag sett kan jag nog kanske sälja för typ 2-300 spänn gissar jag men det vete fasen om jag gissar rätt?

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har fått en idé. Den är inte helt färdig än, så jag kan behöva lite input och tankar från andra. Vi har en massa tegelstenar som...
Svar
9
· Visningar
592
Senast: sthu
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 204
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·
Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
547
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama