MH Rimfrost Rider som spruckit över foten..

FlipTheFrog

Trådstartare
Någon som varit med om detta?

Det skapades ett veck över den foten och detta vecket gick det så småningom hål på, detta efter bara fyra månaders användning!

Har lämnat igen stövlarna på affären jag köpte dem, hoppas på att få ett par nya.. Eller vad tror ni? Har bytt dem en gång förrut, och då handlade det om en trasig dragkedja = MHRR-stövlarnas barnsjukdom. Då fick jag ett par nya utan att MH knotade det minsta i alla fall..

Jackorna tycker jag är schyssta.. och vissa av deras ridbyxor. Har ett par "vävda" och ett par "stickade". De stickade blev det ett litet hål på första gången jag använde dem. De andra har jag haft två år utan problem.

Jag har haft problem med kvaliteten på deras skor, ridbyxor och jackor och tycker personligen att deras produkter är dåliga.

Det var tråkigt, kanske har du fått måndagsexemplar. ;)
Själv har jag flera par ridbyxor, alla i olika ålderskategorier men fullt användbara än idag. Jag köpte mina High Rider för 3 år sedan, jag hörde då att någon haft problem med sin dragkedja på sina stövlar. Mina stövlar är fortfarande hela, både i skinn och dragkedja.

Diskussionen om deras produkter har varit uppe förut och vi var väldigt många som var drabbade av "måndagsexemplar".

MH = problem. Jag har själv haft flera "måndagsexemplar".. och det har även flera av mina kompisar.... Kvaliten är klart under det man kan förvänta sig...

Det finns många märken som är stora, en av dom är ju just MH. Att det inte skulle finnas reklamationer då, ser jag som direkt obefintligt.

Jag har själv erfarenhet av andra märken som jag reklamerat, och det skall man göra när en vara kan anses som undermålig för det ändamål den är avsedd för.

Själv har jag aldrig haft problem med något av detta märke, inte än ivart fall. Det är alltså inte svårt att finna både nöjda och missnöjda kunder, på ett stort märkes och varusortiment.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka