MH Body Guard-jacka

kopur

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av den? Läste om den i Ridsport och tycker att idén verkar väldigt smart - man har fler skydd än med säkerhetsväst utan att behöva ta på sig en säkerhetsväst. Enkelt - sådant gillar jag!

Men, känns den klumpig att ha på sig? Är den av regntätt-andastyg?

Jag har bara provat en o jag tyckte den var helt urkass!!
Skydden flyttade på sig så fort man ens tod i dom, de var ju liksom inte fatsspända på kroppen! :smirk: :smirk: :smirk:

En säkerhetsväst ska ju sitta tätt intill kroppen för att skydda på bästa sätt. När det är varmt kanske det inte är så smidigt att ha en jacka på sig för att få skydd?
Jag har inte provat den men jag tycker att det är en ganska idiotisk idé.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: niardasp
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka