Mg-halt i Hippo Alfa?

B

BeastieBabe

nån som vet hur mycket Mg det är i Hippo Alfa?? svara snabbt
 
Sv: Mg-halt i Hippo Alfa?

det FINNS hemsidor för kända foder såsom Hippo, Krafft, Dodson osv...där finns analysgaranti...bara läsa där.
 
Sv: Mg-halt i Hippo Alfa?

Mynta2 skrev:
det FINNS hemsidor för kända foder såsom Hippo, Krafft, Dodson osv...där finns analysgaranti...bara läsa där.

NEJ jag har kollat på bla svenskafoder.se och det finns INGEN alalys där alls..

eller du kan väl ge en annan länk för jag hittar faktiskt inte någon annan hemsida som visar hippofoders analyser..
 
Sv: Mg-halt i Hippo Alfa?

3,5 g/kg foder, enligt hemsidan...

Välj Sortiment och sedan Hästfoder. Där klickar du på "Hippo Alfa" i listan och seda på "Produktblad" längst ner.
 
Sv: Mg-halt i Hippo Alfa?

kan inte kolla på pdf-blad här tyvärr, det är därför jag frågar.. tack för hjälpen.. :bow:
 
Sv: Mg-halt i Hippo Alfa?

3,5 är Mg halten..Ok, jag trodde detta var ännu en meningslös tråd av folk som ej orkar leta på nätet...sorry, men ett tag har det bara drällt in frågor om tex: jag har typ mailat å mailat till det å det foderföretaget..men dom svara inte..vad innehåller det eller det/ i sådana fall undrar jag VART telefonen tagit vägen ;-)...Ok, nu vet du Mg halten..
 
Sv: Mg-halt i Hippo Alfa?

ahh ja vet.. jag kan reagerar ibland likdant när folk på lunar i tråd efter tråd efter tråd frågar om platser på nätet där man kan kolla hästannonser.. :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 688
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 369
Hundhälsa Är det någon som vet hur man räknar ut kaloriintaget baserat på färskfoder? Vår veterinär vill att vi räknar ut Ascots kaloriintag...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: Lisalei
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Hur är processen

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ramla av varje uteritt?!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp