Alla från Zangersheide stuteri har väl z i namnetInga konstiga namn i sig men alla tre hästar jag har ägt har haft Z i sina namn
Kan ju inte vara allt för vanligt.
Och de har fött upp några hästar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla från Zangersheide stuteri har väl z i namnetInga konstiga namn i sig men alla tre hästar jag har ägt har haft Z i sina namn
Kan ju inte vara allt för vanligt.
Alla från Zangersheide stuteri har väl z i namnet
De har ju rätt många avelshingstar och många kanske fortsätter med z i namnetJa okej, så kan det ju vara. Men ingen av mina hästar kommer därifrån. I mitt fall är det bara slumpen och det tycker jag är lite lustigt
De har ju rätt många avelshingstar och många kanske fortsätter med z i namnet
Likadant finns det många hästar på C eftersom det funnits några avelsgiganter på c
Åh, det har jag träffat en häst som heter/hette! Vad är det för färg på din om man får fråga? Den jag red var fux vill jag minnas, och också lite åt det grova hållet. Tveksamt dock om hon var så pass stor som 170...Min egen häst heter Lilla Liv men är en rejäl och lite grov dam på 170 cm med gigantiska hovar Världens snällaste. Kanske var liten när hon föddes men det är väl inte det mest passande namnet i världen. Min veterinär tycker det är lika roligt varje gång det är vaccinationsdax iallafall.
Min kompis köpte en engelsk häst som hette Table i passet.Jag ser framför mig polska uppfödare som tänker "jaha, vad ska vi döpa den här till?" och sen slänger en blick runt köket för att se vilka husgeråd som inte fått namnge föl ännu.
Var detta på Nääs för ett gäng år sedan? Kan nästa svära på att det fanns både Frosties och Cornflakes där... Är helt säker på en mörk skimmel kallad Frosties i alla fall, kanske efterhandskonstruerar CornflakesVi hade Frosties (jätte mörk skimmel) och Cornflakes (flugskimmel) på min ridskola..
Båda två rangliga D ponnys med humör som citroner.
Åh, det har jag träffat en häst som heter/hette! Vad är det för färg på din om man får fråga? Den jag red var fux vill jag minnas, och också lite åt det grova hållet. Tveksamt dock om hon var så pass stor som 170...
Alla från Zangersheide stuteri har väl z i namnet