*hehe* Ja jag säger då det.. När någon kommer med sunda åsikter o verkligen kan något ja då är det uppfostrande... Suck vad jag blir trött... Kan hända att Jessica försöker skapa lite diskussion kring ämnen hon eller andra funderat över. Som jag minns det skriver hon oftast sina trådar som frågor... just för att skapa diskussioner.. Tur är väl det att någon gör det så det händer lite på sidan?!
Denna Latte då som sägs kunna så mycket?! Vad har skrivits av denna människan?
För att återgå till Jessica.. Jag känner henne väl o jag vet vad hon går för. Det är en tjej med sunda åsikter som ställer upp för alla här i trakterna.. Det finns en anledning till varför hennes telefon går varm o att hon har massor o göra med hästar på kvällstid trots att hon inte har egen häst.. Kalla det för att se upp till henne om du vill.. Jag föredrar att se det som att folk här vet att Jessica har rätt mycket erfarenhet och att hon e enormt trevlig o ställer upp då hon kan.
Så alla andra som håller med henne i hennes trådar? Det råkar vara så att hon skapar dem men andra diskuterar vidare.. Det e okej?? Hmm.. Tycker fortfarande inte om utvecklingen av många (därmed inte sagt alla) reiningryttares sits.. Själv reiningryttare..
Vad det gäller TP.. Jösses titta själv.. vill vi verkligen visa det för allmänheten??? Det räcker ju att vi har en sådan som hackar in sporren i sidan o sliter runt hästen så e det kört.. Western = flängridning.. Vi kan väl fortsätta att utveckla den grenen innan vi visar den??
Var själv på väg (tillsammans med Jessica) att rida en klass TP men det blev inte av. Så vi är ju inte emot själva grenen..
Säger likadant om hingstarna.. Det ÄR inte kul att få en hingst i rumpan på sitt sto på framridningen bara för att banan inte räcker till.. Den borde varit 100x100 för att undvika sådana hingstar..
Jämför med andra raser i Sverige.. ta halvbloden.. sparas det så mycket skogsmullehingstar där?? En fråga nu, inget påstående..
/Sandra som gärna diskuterar.. Det e ju därför vi är här..
Håller man inte med så säger man emot...