T

Tokmamman

Hej!
Vi funderar på att byta foder till våra hundar. Dels pga att vissa av dem inte fungerar 100% på det foder vi använder nu, och även för att det är ett mkt dyrt foder.

Funderar på MeraDog, vet någon här hur de ligger prismässigt och vad de har för villkor för hunduppfödare?

Någon som annars har något annat bra förslag? Kör med Royal Canin nu, nöjd förutom att en del av våra hundar inte lägger på sig alls, utan trots stora mängder ser ut som staket..... har även testat Purina och Eukanuba, foder som jag var allt annat än nöjd med!!

Tack på förhand!

Sv: MeraDog?

Min uppfödare kör på Mera Dog till sina hundar och hon är jättenöjd. Ville så gärna fortsätta med detta foder men kunde inte pga att jag inte kunde få hem det på ett vettigt sätt då fodret inte finns där jag bor. Närmaste ÅF 23 mil bort....
Ring å prata med dem på Mera Dog, det gjorde jag, jättetrevliga och hjälpsamma.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: Maniac123
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: Lillefrun
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Jag har testat ett torrfoder som faktiskt fungerar förvånansvärt bra till mina färskfoderätande hundar. Med "testat" så menar jag att...
Svar
18
· Visningar
1 570
Senast: Sofie.S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka