Empire

Trådstartare
Någon som använder har erfarenhet av detta foder?
Fick erbjudande att prova en säck till min valp, så ni som använder eller har använt berätta vad ni tycker.

Sv: Mera Dog

Jag är jättenöjd med Mera Dog. Mina hundar äter det och är bra i hull, välmusklade, bra i magen och blanka och fina i pälsen. Har provat andra foder innan, bland annat Royal canin och Eukanuba men jag har inte gillat något annat foder.
Prova Mera Dog. Är du inte nöjd med det kan du ju byta tillbaka till ditt gamla foder om du tycker att det fungerar bättre.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 170
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
770
Senast: hollypolly
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
492
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 548
Senast: ingela119
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden