Mer ridsport i tv?

Sv: Mer ridsport i tv?

Det är väl säkert bra för ridsporten i stort, eller kan väl kanske bli, men annars tycker jag att de befintliga ridsportsändningarna är så förbannat tråkiga och stela att det inte finns. Jag gillar visserligen inte att titta på ridsport alls, men även ur en objektiv synvinkel tycker jag att de flesta kommentatorerna helt saknar karisma och personlighet och är allmänt gräsliga (gillar dessutom inte att varje tävling ska kommenteras som att alla tittare är 10-åringar), och uppläggen känns bara... trista.

Jag, som hatar alla lagsporter, får faktiskt ut mer nöje av att titta på en handbollsmatch eller typ skidskytte än SVTs och Eurosports ridsportsändningar. :angel:

Jag tycker det verkar vara en hemskt kul grej. Förebilden är väl Horse&Country TV som finns i Storbritannien.

Bukefalisterna kommer nog att bli inbitna tittare ;)

Jag tycker det ska bli väldigt kul att följa 3 ryttare i sin vardag mot Rio.. Skulle vara intressant att veta vilka ryttare som sökt och kan tänka sig en vardag med en kamera i ansiktet som följer allt du gör :D

Jag följer Horse&Country och det är verkligen kul!! Särskilt Carl Hester

Jag har idag nappat på erbjudandet om 30 dagars fritt tittande online på bla Horse & Country med ett mycket trevligt avsnitt från Team Fredricks (Lucinda och Clayton).
Kan varmt rekommenderas!

Nej, erbjudandet fanns på tidningen ridsports hemsida. Då kom man till Magines sida där man registrerar sig.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 378
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 930
Senast: liiinnea
·
Anläggning står i ett dilemma, har blivit erbjudit en stallplats i ett stall som är närmare mitt hem & även har mycket positiva saker med sig men...
2
Svar
29
· Visningar
5 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka