mer om Anna

Sv: mer om Anna

Tack så mycket, men det funkar inte! Bara hackar o inget ljud. Har testat med ett annat klick och det funkar. :confused:
Får väl testa senare. Nån annan som får det att funka?

Märkligt. Jag kan se att det är rätt reportage som flimrar förbi med bla reporter som promenerar på ribban...

Tack så mycket, men det funkar inte! Bara hackar o inget ljud. Har testat med ett annat klick och det funkar. :confused:
Får väl testa senare. Nån annan som får det att funka?

här funkar det perfekt.. :crazy:

Jag kunde också se. Nån som vet när hon får börja rida igen?
/W

Det funkade för mig om jag bytte webbläsare.

Hon kommer inte börja rida förrän till våren om allt går som det ska, ryggen måste stabilisera sig ordentligt. Läkarna har sagt minst ett halvår, kanske ett år. Och den här gången är det inte mycket mer att välja på än att vänta till ryggen blir tillräckligt stark igen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Var: Strawberry arena, Solna. När: Torsdag till söndag den här veckan. TV: TV4, TV12 och TV4 Play sänder cirka 20 timmar utspritt på...
Svar
0
· Visningar
57
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Discovery är sändande TV-bolag för OS i Paris och nu är det klart vilka expertkommentatorerna blir för hoppning, dressyr och fälttävlan.
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen avgörs vilka som tar hand om medaljerna på unghäst-VM i fälttävlan. Efter en felfri banhoppning fixade Anna Freskgård och...
Svar
2
· Visningar
175
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kursen är öppen för alla som vill lära sig mer om att bygga säkra fälttävlanshinder för träning. Lär dig mer om hur du med enkla medel...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka