Meow- Kaninbäbisar!

P

pulkan

Har varit otroligt seg angående bilduppdatering, men hey bättre än ingenting (:

Kan bjuda på lite bilder, mamma Gullviva och pappa Lupin fick åtta små gotlandsbebisar, dem har faktiskt här och häpna hunnit bli över åtta veckor :eek: men inte på bilderna ;P. Det vart tre helsvarta, tre madagaskar, en svartprickig, en madagaskar prickig och en viltgul/gul-

316683.jpg

316684.jpg

316686.jpg

316688.jpg

Söt som socker!

Mamma Gullviva försvann som en avlöning.

Sv: Meow- Kaninbäbisar!

Ja, namnet är lika fint som kaninen ^.^

Ska döpa bebisarna efter samma spår är det tänkt, typ Lotus, Lilja, Smörblomma osv.

naaaw va söta :D men är det en get som är med på bilden med mamma som sprang iväg?! :p nyfiken hehe

Japp! Lovis var namnet ;). Grisarna till vänster där oxå ^.^

åå :D va sööt :) tihi....är det mkt jobb med getter??? å grisar åxå för den delen? :p

Visst är han för söt :love:. Helt såld, dem är så modiga och roliga. Barnen går runt med dem och flänger och dem är så gudasnälla :).

Jag och två till tjejer fick i uppdrag att döpa dem, tänkte att vi kör vidare på blomnamnen och här blev resultatet för er som vill se:

Svart hona – Vitsippa.
Svart hona 2- Akleja.
Ljus madagaskar hane – Lejongap.
Mörk madagaskar hona – Kamomill.
Madagaskar hona 3 – Malva
Gul hane –Timotej
Madagskar prickig hona –. Jasmine.
Svart prickig hona – Liljekonvalj (Lilja).

Wiie, jag är jättenöjd. Ville ha en Riddarsporre och Magnolia oxå, men hanarna var inte många i den här kullen :mad: :D. Inga Pricken eller Svarten här inte! :P

Mja vi har ju getter, kaniner, grisar, får, höns och ankor, katt och hästar så det står ju på schemat! Sen får man ju fördjupa sig om man vill det, jag håller mig mkt till Får, Hästar och Kaniner.

(:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka