Men vad i...

Mirre

Trådstartare
Min dator e knasig!
Försöker göra ett kollage i Photoshop men går inte alls.
Bilderna blir alldeles för stora och det går inte och förminska dom. Eller så stäng hela programmet ner :crazy:
Nån som vet vad det kan bero på?
 
Nej, med din korta beskrivning är det svårt att veta vad felet är. Har du lyckats göra samma sak tidigare?

Hur stora är dina bilder? När man sätter ihop ett kollage har man ju många bilder öppna samtidigt. Din dator kanske inte orkar med det om bilderna är stora. I så fall kan du ju prova att krympa ner bilderna i förväg, innen du jobbar vidare med dem.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 891
Senast: Viva
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp