Men! vad är det här nu då?

L

lill_flesky

Det tog ett tag innan jag insåg att detta inte var det normala felmeddelandet som brukar komma upp då "the page cannot be found" :rofl:
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

Aha! Den där har jag också fått upp! Jag trodde det var jag som fått ett virus på min dator! :smirk:
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

hahahaah, tyckte det var roligt!!!. Dök det bara upp av sig själv eller? hahahahahahahaha
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

ååå.. det där är skitirriterande... men passa dej för jag tror att det beror på virus...:(
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

hm. Jag får upp en vit ruta bara.
Antar att det ska vara något annat?
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

Gör det? Hjälp! Min nya dator! Hur gör jag för att få bort det där då?? Kanske ska fråga på datorer istället??
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

Jag får också bara upp en tom vit ruta :crazy:
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

Hm.. vet inte hur man får bort det men jag brukar bara få upp Internet optimizer när jag haft virus på datorn å dom virusarna jag haft då har varit grymsvåra att få bort:(
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

äsh det tror jag inte, rådfrågade min bror som är expert på datorer, å han sa att det ant. inte var ngn fara, sitter du på modem?

Ni som bara ser en vit ruta, jag sparade texten som paint-dokument om ni vill se?
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

Ni som inte ser, testa ta bort http:// ;)
Det funkade för mig iaf.

Kul var de iaf :rofl:
 
Sv: Men! vad är det här nu då?

raderat...
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag kommer att vara mer på hugget inför mitt kommande lönesamtal. Jag tänkte be om ett möte innan lönesamtalet för att informera om mina...
Svar
18
· Visningar
1 109
Senast: cherie
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 627
Senast: Wille
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 911
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp