Men Mariestad då???

Sv: Men Mariestad då???

Japp dom ordna upp det så gott dom kunde och jag fick en 7:e placering =) Inte illa i första lätt klassen. Till nästa år kommer dom även ha siffror på nummerlapparna som ska synas bättre och dom ska även kolla över tidtagnings systemet. Så förhoppningsvis blir det inget strul nästa gång.

Du hoppade upp ett par snäpp i res. listan själv också va?!
 
Sv: Men Mariestad då???

Hoppas verkligen de ordnat upp det ordentligt till nästa år!

Japp, avancerade något uppåt. Sak samma egentligen men visste ju om att jag inte dragit på mig såpass mkt fel i terrängen, då vill jag ju inte att det ska stå så heller :angel: :D
 

Liknande trådar

Fälttävlan En vecka kvar! Jag är så peppad! Ska ni kolla? Vad tänker ni om svenska laget? Jag har inte hopp om medalj men tycker det ska bli...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
19 700
Utrustning Har ett sådant fr förra hästen som inte är använt spec mkt (oklart i regn faktiskt). Haft det 2 ggr på nya hästen när det regnat, o han...
Svar
1
· Visningar
251
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
201
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel
Hästnyheter Många ryttare tycker att det är svårt att hoppa en trippelbarr, som är ett längdhinder. Men ska du tävla fälttävlan är det lika bra att...
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp