Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Karius och Baktus, barndomsminnen.Lisa Ajax är bäst hittills - är fortfarande förvånad att jag gillar den så mycket.
Karius och Baktus låt sätter sig, men den är inte min favorit.
Jag håller helt med dig! Värdiga vinnare (känner mig lite som en tonåring när jag håller på M&M, men låten växer och har rättvis chans tillsammans med Internationella bidrag).M&M har helt annan energi nu... Nu gör de den som när de vann semi. HELT annan känsla i låten...
Asså vilken final ! Ingen som "gjort bort sej" än heller... Måste erkänna att jag tycker det är den bästa finalen på ÅR ...
Trodde inte någon skulle känna till dem, tandtrollen alltsåKarius och Baktus, barndomsminnen.
Jag var tvungen att googla.Trodde inte någon skulle känna till dem, tandtrollen alltså
Hihi! Visst såg man filmerna när de först hamrade i folks tänder och sen blev bortsköljda när tandborsten kom.Trodde inte någon skulle känna till dem, tandtrollen alltså
Jag röstade på dem när jag ändå var igång. Skulle hellre se dem i ESC än en hel del andra som tävlar ikväll.Nu kommer dom - Medina
Det ena utesluter inte det andraMedinas låt är ju glad men jag tycker fortfarande att det är mer sommarhit än vinnare.
Det ena utesluter inte det andra
Mer samba åt folket!