Melodifestivalen 2024, ALLA deltävlingar + finalen

Bukeomröstning Mellofinalen 2024

• 1. “When I’m Gone“ – Maria Sur

Röster: 9 14,1%
  • 2. “Back To My Roots“- Jay Smith

Röster: 11 17,2%
  • 3. “Awful Liar“ – Lisa Ajax

Röster: 2 3,1%
  • 4. “Heroes Are Calling“ – Smash Into Pieces

Röster: 19 29,7%
  • 5. “Give My Heart A Break“ – Cazzi Opeia

Röster: 25 39,1%
  • 6. “Light“ – Annika Wickihalder

Röster: 3 4,7%
  • 7. “Unforgettable“ – Marcus & Martinus

Röster: 12 18,8%
  • 8. “It’s Not Easy to Write a Love Song“ – Dotter

Röster: 7 10,9%
  • 9. “Que Sera“ – Medina

Röster: 9 14,1%
  • 10. “Dragon“ – Liamoo

Röster: 5 7,8%
  • 11. “Effortless“ – Jacqline

Röster: 15 23,4%
  • 12. “Happy That You Found Me“ – Danny Saucedo

Röster: 5 7,8%

• Antal omröstningsdeltagare
    64
  • Omröstning stängd .
Grejar här hemma och lyssnar på mellolåtarna till finalstartfältet utom Annika W, Medina, M&M, Lisa Ajax och absolut inte Dannys låt, vill inte ha någon av dem som vinnare på lördag 😆. (Hade hellre sett Fröken snusk- japp men va fasen låten e ju skön!, Scarlet och Elisa med- äkta schlager).

Men jag gillar Jaqline, Cazzi opeia, Liamoo och framförallt Jay Smith, Smash Into pieces och Maria Sur, så blir mycket bra musik i finalen 😀

Jag håller med! Mello håller hög kvalitet i år! Det är många som jag tycker är antingen ett riktigt bra val eller iaf helt ok! De jag INTE alls vill ska vinna är: Dotter, Annika W, Jay Smith och Lisa Ajax. Övriga är som sagt antingen ett riktigt bra val eller helt ok!

Mina favoriter är Medina och Cazzi Opeia! Jag vill uppenbarligen ha nåt glatt och härligt i år!

Jag håller med! Mello håller hög kvalitet i år! Det är många som jag tycker är antingen ett riktigt bra val eller iaf helt ok! De jag INTE alls vill ska vinna är: Dotter, Annika W, Jay Smith och Lisa Ajax. Övriga är som sagt antingen ett riktigt bra val eller helt ok!

Mina favoriter är Medina och Cazzi Opeia! Jag vill uppenbarligen ha nåt glatt och härligt i år!
Hejar på Cazzi, tycker vi kan skicka något lite roligt och knasigt för en gångs skull :D

Jag förstår att min favorit inte kommer vinna imorgon. Det viktigaste för min del är att Danny INTE vinner. Det är det enda resultatet jag på riktigt inte alls kan acceptera. Sedan finns det såklart andra bidrag jag inte tycker borde vinna, men det är ändå okej om de gör det.

Jag förstår att min favorit inte kommer vinna imorgon. Det viktigaste för min del är att Danny INTE vinner. Det är det enda resultatet jag på riktigt inte alls kan acceptera. Sedan finns det såklart andra bidrag jag inte tycker borde vinna, men det är ändå okej om de gör det.

Mmm det är den jag tycker sämst om med

För mig är den artisten Dotter. Jag förstår inte hypen kring henne.

Publikomröstningen efter genrepet igår. Intressant resultat! Sen vet vi att publik på plats och tv-publiken röstar lite olika. Barnens favorit för fler röster av genrepspubliken. Frågan är om den låten är Medina eller Smash into Pieces?

1000003764.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka