Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vad bra !!Det trodde jag aldrig !!!!!!!
Heja Jay
Vilken total tokflopp för finalkvalet! De två som uppträdde ikväll är de som går vidare. De har haft en jättestor och orättvis fördel!
Ja, det här upplägget är verkligen inte rättvist för de som varit med tidigare i tävlingen och gått till kvalet.Vilken total tokflopp för finalkvalet! De två som uppträdde ikväll är de som går vidare. De har haft en jättestor och orättvis fördel!
Nä det blir ganska orättvist, så bättre att skita i det och köra 10 i final istället.Ja, det här upplägget är verkligen inte rättvist för de som varit med tidigare i tävlingen och gått till kvalet.
Jag blev lite ställd när jag såg startfältet i finalen, för det var ändå bättre än jag förväntade mig. Cazzi Opeia är min favorit, men jag tror tyvärr inte att hon har en chans.Folk gnäller om dåliga låtar på mello men jag tycker det är ett starkt startfält till finalen i år och lyssnar på ett gäng låtar, är ju många bra i år!
Mina favoriter är Smash into Peaces, Cazzi och Jay.
Jag gillar Jay men föredrog när han sjöng rock då jag tycker att hans röst blir så härlig då! T.ex. När han sjön Enter Sandman i Idol. Vilken röst han hade där
Hans version av Like a prayer är mycket bra.