Nu är årets höjdpunkt här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är årets höjdpunkt här!
Röstade på Clara K men tror inte den vinner. Frågan är ju hur låten klarar sig i eurovision men iofs skiter jag i det. Jag gillar låten!
Gillar även Dotter och Tusse samt att Paul Reys låt växer mer och mer.
Claras låt är bland det bästa jag hört på många år i Mellon. Synd att den är så enformig bara. Man kan inte lyssna till den ofta.
Tusse lär vinna.
Är det bara jag som gillar Dannys låt?
Jag gillar den också. Den och Saades är dem jag haft mest på hjärnan.Är det bara jag som gillar Dannys låt?
Men gör det verkligen något Claras låt inte är på engelska? Visst har det varit många eurovision-vinnare som har sjungit på sitt språk?Jag gillar också Dannys låt! Det kan vara den som får min röst ikväll! Jag tycker också om Claras låt men den är så beroende av att man förstår texten och det kommer ju inte Europa göra så jag är rädd för att det blir som med Anna Bergendahl 2010. Förutom att Claras låt är så mycket bättre!
Hon är ju fantastiskt vacker och skitsnygg i den scenklädseln!Fattar inte varför Klara måste se ut som c3po. Men det känns som bästa framträdandet hon gjort nu ikväll.
Jag tycker inget om hennes utseende, jag ogillar outfiten.Hon är ju fantastiskt vacker och skitsnygg i den scenklädseln!