Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anton Skrevald...Dagens skrevgrepp
Helt enig!Hittills överlägset bäst programledare och artistporträtt. Skönt att se lite seriositet!
Läs texten så blir det jättebra!The Mamas har bra röster, men det här är såååååå tråkigt. Dessutom fattar jag fortfarande inte vad de menar med mitten. Vilket mitten?
Nej, faktiskt inte.Läs texten så blir det jättebra!
Inte? Att vänner stöttar en och möter en halvvägs när man faller och hjälper en upp igen?Nej, faktiskt inte.
Jag fattar att de sjunger om vänskap och att de stöttar varandra och finns där för varandra...men jag stör mig på uttrycket mitten. Det betyder ju alltså att den som faller själv måste vända uppåt, för att möta de andra som kommer från toppen...? Och då skär sig det mot resten av budskapet.Inte? Att vänner stöttar en och möter en halvvägs när man faller och hjälper en upp igen?
Ja visst rör han sig märkligt?Jag gillar Paul ray även om rörelserna e en aning skumma
Fint budskap, men låter och rör sig som om han är förstoppad.Jag gillar Paul ray även om rörelserna e en aning skumma
Med tanke på vad Finland brukar skicka till Eurovision kan man tro att de utser vinnaren genom att lotta bland alla bidrag som kommer inLite OT men även i Finland sänds vår Svenska Melodifestival som många kollar på där.
Min morbror berättade det. Deras egna tävling är inte på långa vägar lika invecklad som våran med delfinaler osv.
Gillar verkligen att kunna ha flera delfinaler. Var väl lite motvalls från början när de började med detta men nu känns det så självklart och sen är det roligt att få höra bra bidrag flera gånger och med bra mellanakter osv
Ja den är bättre om ma n blundar och inte ser honom. Vilket inte är något toppbetygPaul Rey är den vi höjt volymen i bilen när vi hört. Gillar verkligen låten!