Mellanstorlekar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 603
N

Notorius

Vad ska man köpa för strl på typ träns & sånt när cob är för litet och full är för stort :crazy:
125 i täcken är fört litet och 135 för stort. Och 130 finns ju inte alla täcken i, dilemma :p

Sv: Mellanstorlekar

det varierar ju så mkt mellan olika märken, så det gäller att hitta märken med tex rymliga cobträns eller små 135-täcken. :p

Sv: Mellanstorlekar

på täcken vet jag inte, men jag hade samma problem med tränsen på min gamla ponny.
Hade problemet att sidostyckena var för långa resp för korta, så jag köpte ett P och ett C och tog ett av varje...

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 326
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 283
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 656
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 955
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka