Mellanslag...

Smalle

Trådstartare
Kan man ändra någon inställning så att jag kan göra mellanslag med någon annan tangent än själva mellanslagstangenten? Råkade nämligen suga upp den med dammsugaren nyss och hittar den inte igen... :o Och det är ganska enerverande att behöva pricka den lilla plutten under den f d mellanslagstangenten varje gång man ska göra ett mellanslag tills jag kan köpa ett nytt tangentbord (alltså tidigast imorgon). Tacksam för hjälp!

Edit: Gäller framför allt i Word, men det är ju en fördel om det fungerar annars också.

Senast ändrad:
Sv: Mellanslag...

Tack!

För övrigt: Jag har googlat, men eftersom jag inte kände till att det kallas "key transformation" fick jag inga träffar på ngt som kunde vara till nytta. Visste varken svensk eller engelsk beteckning på det jag undrade över. Visst är det lätt att googla om man har koll på sådana termer, men det är det ju inte alla som har.

/Smalle (via sin systers nick)

Senast ändrad:
Sv: Mellanslag...

Lite sent, men för att inte framstå som ett totalt nöt måste jag förklara att jag faktiskt letat igenom både dammsugarpåse och -slang grundligt efter mellanslaget utan att hitta det! Har nu tillverkat ett mellanslag av en gammal blyertsstiftsbehållare som jag tejpat fast på mellanslagets plats och det fungerar perfekt!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har råkat ändra någon inställning på Youtube så att min mellanslagstangent nu pausar/startar videon så fort jag trycker på den. Jag...
Svar
0
· Visningar
294
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 581
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 971
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka