Jag tog melatonin för första gången i kväll. Och har sån ångest nu. Så här är det jämt när jag ska ta ny medicin.

Igår började jag för övrigt med två andra mediciner, men de går väl mer under kategorin kosttillskott, så inte lika läskigt.

Men nu är jag rädd och har ångest. Och jag ligger i sängen för säkerhets skull.

Jag upplever obehag även idag efter att jag tagit melatonin. Rätt jobbigt. Kan det vara kroppen som motsätter sig avslappning så det blir så här? Jag behöver nog ta en till alimemazin även idag.

Jag upplever obehag även idag efter att jag tagit melatonin. Rätt jobbigt. Kan det vara kroppen som motsätter sig avslappning så det blir så här? Jag behöver nog ta en till alimemazin även idag.
3 mg är väldigt lågt och du har bara tagit det en gång, så det är inget du behöver oroa dig över. Melatonin i sig är ju ett naturligt hormon som redan finns i din kropp.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 956
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 437
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Tänkte på det där med fobier och hur man faktiskt kan vända dom själv, när jag i går kväll åkte till ett ställe jag aldrig varit på och...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama