Sv: Meg Wade

Tack för tipset om filmen! Vilken otrolig och viljestark kvinna. Jag blev helt tagen också...
//Irja

jaa, jag blev också rörd..

lite ot. men började tänka på detta med ridhjälmar. sist jag köpte hjälm tänkte jag att jag inte vill lägga ut hur mycket som helst på en hjälm, även om den skyddar bättre (t.ex. bot-hjälmen). men nu tänkte jag att det är så otroligt lätt att det händer något, hästen blir rädd och så åker man av. och då är man nog tacksam efteråt om man har en hjälm som skyddar bra..

Vilken kvinna!

Själv har jag spräkt 3 (tre) hjälmar (på tre olika hästar) hitills. Alla gånger har jag fått hjärnskakning och sista gången spräkte jag även några revben.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 249
Senast: Sasse
·
Relationer Jag velar fram och tillbaka i en relation just nu om hur jag ska göra. Börjar från början.. Vi träffades ganska snabbt efter att jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 474
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 526
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka