Medryttare eller inte?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Znusmumriken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 178
Sv: Medryttare eller inte?

Jag har beslutaat mig att inte göra det.
700 kr var lite för mkt :/'

Sv: Medryttare eller inte?

Jag ser att du bor i Malmö, även om du tycker det är för mycket så ska du nog ha tur eller kontakter för att få det billigare. I varje fall om du kan ta dig dit med buss/cykel. Är man duktig, känner folk eller visat vad man går för, hästen är knepig eller kommunikationerna obefintliga så kan det också bli billigare/gratis. Perspektiven är så olika de som bor i storstadsregionerna får generellt sett betala mer (både för att hålla häst och vara medryttare) mer konkurrens och dyrare uppstallning. De som bor ute på landet har svår att inse det då det ofta kryllar av hästar att rida billigt/gratis.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 407
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
938
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 463
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka