Medical card

H

Hot Shot

Var inne och köpte ett sånt idag men fick ju inte med någon sån där lapp att fylla i. Finns ju att beställa på ridsports hemsida men då får man ju med en ny plastficka också ju, jag vill ju bara ha själva lappen man stoppar i med alla uppgifter. Någon som vet var man kan få tag på en sån lapp? Måste ha en sån till lördag så det börjar bli lite bråttom...tacksam för svar!

Sv: Medical card

Va!! köpte du bara plastfickan?? Det är fel , det skall säljas ihop. Hur mkt betalade du?? Om man köper ett medical card är det ju pappret som är det intressanta och det som ÄR själva medicalcardet , inte endast en plastficka :eek:

Hmm...betalade 25kr på Hööks! Brukar det finnas i vanliga ridsportbutiker eller kan man bara beställa via hemsidan?

Aha okey, det brukar kosta femtio spänn och då ingår kortet + plastbrickan. Det finns i vissa butiker, på vissa tävlingsplatser, Du får väl göra en egen provisorisk så länge då om du inte har en färdigskriven lapp.

Hot Shot skrev:
Hmm...betalade 25kr på Hööks! Brukar det finnas i vanliga ridsportbutiker eller kan man bara beställa via hemsidan?

gå in på www.ridsport.se och sen tryck på SHOPEN sedan så beställer man hem den men det tar ett tag så du hinner nog inte få hem den... så får men ficka och själva kortet.

Jag hittade ett i en annan affär...men tack ändå....

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
892
Senast: Angel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: Rosett
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 979
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar