Media player?

Rosenblad

Trådstartare
Jag har gjort en film i Movie Maker och när jag öppnar filmen i det sparade formatet på datorn öppnas den i Media player.

Nu vill jag visa filmen för andra, hur gör jag då?

Varifrån får jag länken till filmen, så att den spelas upp i Media player :confused:?
 
Sv: Media player?

Men grejen är den att jag vill att den ska spelas upp i Media Player :confused:.

Vet någon hur man gör för att den ska spelas upp där när man visar filmen här på buke t ex?
 
Sv: Media player?

Menar du filens adress när den väl ligger ute på nätet? I så fall är det bara att högerklicka på den på t ex putfile.com och sen välja egenskaper, under plats hittar du adressen...
 
Sv: Media player?

Jo precis, om jag laddar upp den på putfile.se t ex.

Men hur gör jag om jag vill att länken ska öppna sig i Media player?
 
Sv: Media player?

Aha, nu är jag med... Du har väl sparat filmen som .wmv? eller är det så att filen öppnas i nåt annat program? I så fall får du gå in i Media Player, Verktyg|Alternativ|Filtyper och där bocka för vilka filnamn WMP ska använda.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu i semestertider har jag grubblat mycket på det här att jämföra sig med andra. Jag kan tycka att min egen semester är blek i...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 811
Senast: hastflicka
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
482
Övr. Djur På facebook har jag sett att ett antal filmer delas i olika grupper. Filmerna handlar om en familj som har två stora ormar och de visar...
Svar
14
· Visningar
1 399
Senast: Sel
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 409
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp