• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare korsningsponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 888
K

korsningsponny

är det någon som vet om maxam syntetsadel finns i 16,5"? :confused:

Tycker ni maxam sadlarna är bra?

Om man tittar på Thorowgoods hemsida så ska Maxam finnas i 16½". Var den säljs i sverige vet jag dock inte, Hööks har bara 17½" i sitt sortiment.
Kan inte uttala mej om Maxam sadeln i övrigt då jag aldrig haft någon.
Vet att Blondi3958 här på buke har en som hon är väldigt nöjd med :)

Hööks kan spesialbestille maxam-saler i 16,5" til deg hvis du kontakter de -og er sikker på at du skal ha salen!

Jeg har aldri hørt noe negativt om salene (unntatt i fra de som kun vil ha lærsaler, da), og alle maxam-saler jeg har sett har vært fine på alle måter.

Jeg skal selv spesialbestille en maxam cob/haflinger allround X-vid, 16,5" når jeg får råd...

:)

ok, ska höra med Hökks!

Hur mycket kan Maxam Young Rider 16,5" kosta, har du någon aning?

tack för svaret!

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: fio
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 578
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 153
Senast: Elise4321
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?