Maurice/ Marwin

Jfrelin

Trådstartare
Marwins pappa Maurice är ju efter Matcho x undan Gracia.
Gracia i sin tur är efter Garibaldi II undan.... det är det jag undrar. På sjövillans hemsida står det att hon är undan Darietta men på allbreed så står det att hon är undan Stella. Kan det vara samma häst med två namn? Kan någon ge klarhet i denna fråga? :D

Jag skulle tippa på att Darietta är rätt. (Det är det namnet jag har i mina papper.) Det finns många fel på Delmar...

Det som står på Sjövillans hemsida tror jag är det rätta!

Del Mar är ju underbart ibland, men ibland är det tur att man har lite "grundkunskaper". Du skulle sett hur Utrillos stamtavla såg ut där för någon månad sen :crazy:

Då är det nog Darietta. Det som var skumt var att Darietta/Stellas föräldrar var samma.
Jag ska genast be min kompis kolla i sitt reg. bevis vad som står där. Hennes sto är efter Marwin och visar det sig att Darietta är rätt så ändrar jag på allbreed.

Jag lånar din tråd lite och undrar om det är någon som vet något om Matcho x som ju är fader till hingsten Mazarin?!

Nu har jag fått klarhet.
Darietta är det. Hon är efter Diskant undan Serone.
Måste fixas i allbreed.

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 650
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 609
Lantbruksdjur Hej alla fårägare. Efter ett längre uppehåll i fårägandet skaffade jag fem stycken Gotlandslamm i höst som jag provisoriskt inhyste i en...
Svar
15
· Visningar
4 258
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka